O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
 

Oglasi na Facebooku in pogodbena obdelava podatkov

Pravna praksa

Predogled besedila

 

 

 

Pobudnik se je na Informacijskega pooblaščenca (IP) obrnil z vprašanjem o upravljanju Facebookove oglaševalske kampanje s strani marketinške agencije. Ta namreč kontaktne podatke (ime, telefonsko številko in elektronski naslov) pridobi samo za naknadno posredovanje podjetju in jih pri nadaljnjih kampanjah ne potrebuje. Ali mora zato na oglasu na Facebookovem jasno pisati, da kontaktne podatke pridobi marketinška agencija in jih kasneje posreduje podjetju?


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov